Algemeen

Welkom op het helpdesk en feedback forum van Ximon. Vertel ons je vragen, suggesties en wat je van Ximon vindt.

Zoek binnen Algemeen

U heeft al uw stemmen gebruikt en kunt daardoor geen ​​nieuw idee plaatsen. U kunt wel nog steeds zoeken en reageren op bestaande ideeën.

Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen:

• Wanneer een beheerder een idee sluit waarop u heeft gestemd, zult u de stemmen van dat idee terugkrijgen.
  • U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee nog verwijderen.
  • To see ideas you have already voted on, select the “My feedback” filter and select “My open ideas”.
(denken…)
Reset

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

Als een soort gelijk idee al bestaat, kunt u deze stemmen geven en een opmerking plaatsen.

Als het niet bestaat, kun je je idee plaatsen zodat anderen erop kunnen stemmen.

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

• Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
    1. Ipad

Website toegankelijk maken voor benadering met iPad. Catalogus is nu niet benaderbaar vanwege de Silverlight vereiste en trailers zijn niet zichtbaar vanwege de Flash vereiste

77 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google
      Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
      Je hebt nog over! (?) (denken…)
    2. maak streamen mogelijk via itunes/apple tv

je zou de films via itunes moeten kunnen huren en ze naar de huiskamer tv moeten kunnen streamen via apple tv

35 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
    3. Toevoeging van Romeinse, Griekse en Egyptische vechtfilms/ drama's etc.

Toevoeging van Romeinse, Griekse en Egyptische vechtfilms/ drama's etc.Dit soort films zijn nu nog niet beschikbaar op Ximon.

15 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    4. ondertiteling

Ximon toont geen ondertitels. Omdat ik niet met een Nederlander getrouwd ben, is het leuk om Nederlandse films te kunnen laten zien met ondertiteling. Ximon is dus geen optie, en ik zal films moeten blijven kopen of ze op andere wijzen moeten zien te vinden. Jammer!

12 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    5. Het zou fijn zijn als je favorieten uit het overzicht kunt verwijderen zonder doorklikken per film.

Het zou fijn zijn als je favorieten uit het overzicht kunt verwijderen zonder eerst te moeten doorklikken per film en dan op 'verwijder'. Als je bv. 8 favorieten wilt verwijderen, is dat nogal omslachtig.

10 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    6. je brengt in 2011 toch geen website meer in de lucht die niet werkt op de ipad?

je brengt in 2011 toch geen website meer in de lucht die niet werkt op de ipad?

8 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    7. Zoekfunctie bijzonder slecht

Beste mensen,
      Wat een drama. Ik wil graag film kijken, maar zonder goede zoekfunctie komen we er natuurlijk niet. Ik ben nu enkelt zwaar geirriteerd. Als ik een film aanklik (rechtermuisknop voor openen in nieuw tabblad werkt niet), en terug wil naar de resultaten van mijn zoekactie, staat alles weer op default. Irritant als ik dat 100 pagina's lang moet doen om te kijken wat jullie gehele filmaanbod is.
      Trouwens een goed en duidelijk overzicht van jullie aanbod is overigens ook handig ipv 100 x op volgende te drukken omdat er maar 16 films te zien zijn, gewoon een overzicht… meer

7 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    8. zoekfunctie en film kijken zonder inloggen

ik heb zojuist de film ober gekeken. erg leuk! en alles ging erg soepel met betalen en kijken enzo.

alleen twee dingen:
      1) ik heb de film gekeken zonder ingelogd te zijn, en nu komt de film niet in mijn lijstje te staan van gekeken films (als ik wel inlog)
      2) als ik zoek op "ober" krijg ik de film Ober niet te zien in de resultaten. of in ieder geval niet op de eerste pagina. nu vertrouw ik de zoekfunctie niet meer...

ik kom zeker nog eens terug. ik hoop dat het aanbod buitenlandse films ook blijft groeien. dat… meer

6 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    9. 6 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    10. Trailer

Ik zou graag een trailer kijken alvorens ik de film koop. Dat lijkt me een koud kunstje, toch?
      Zo kun je zo veel mogelijke gebruik maken van de voordelen van een online omgeving.

6 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    11. Low-quality optie?

Goed initiatief, met name leuk voor mensen in het buitenland.

Bij mij hapert het nog te veel. Ik heb een draadlozee ADSL met redelijke (maar enigszins variabele) snelheid, en een up to date PC.

Wat mij betreft is het erg jammer dat Ximon altijd de hoogste beeldkwaliteit probeert. Ik kies liever voor 'altijd lage kwaliteit' als dat het haperen vermindert (meer buffert).

Daarnaast is mijn verzoek voor ondertitelinging: voor zover mogelijk engelse ondertiteling van NL speelfilms, zodat ik eindelijk eens aan mijn vrienden kan laten zien wat NL film allemaal te bieden heeft.

5 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    12. voorwaarden

De voorwaarden zijn nu een TOS van een bedrijf dat uservoice geeft en waar je vervolgens een betaald lidmaatschap kunt nemen. Ik heb dus geen flauw idee waar de Gebruiksvoorwaarden naar verwijzen, en betwijfel of iemand anders dat wel doet.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    13. Het zou prettig zijn als bij de details van een film ook de tijdsduur is aangegeven.

Het zou prettig zijn als bij de details van een film ook de tijdsduur is aangegeven.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    14. beschikbaar

Oké, de meest muggezifterige suggestie die jullie hebben gekregen, maar iedere keer valt het me weer op: het woordje 'onbeperkt' dat overal op de website opduikt. Naar mijn idee kan het net zo goed geschrapt worden.

'Na aanschaf 48 uur beschikbaar' is volgens mij net zo duidelijk en wekt geen valse verwachting van eindeloos kijkgenot. Het gaat tenslotte maar om 2 daagjes.

3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    15. Expeditie Robinson (ea.)

Expeditie Robinson, Peking Express, Wie is de Mol, we like it all and we want it all :) Ik zou graag de oude seizoenen van Expeditie Robinson willen zien omdat ik die destijds niet heb gezien en geen idee heb waar ik ze anders kan kopen. Iig niet bij bol.com.

3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    16. heft de site op. Het werkt niet!

ben alweer een uur aan het kloten en heb nog steeds geen film gezien. De ICT managert zet dat het werkt, voegt een film toe en zelfs die kan ik niet kijken. Lijlkt me simpel dus.

3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    17. inloggen

Inloggen om een film te kijken is omslachtig.
      -eerst moet je je gegevens invoeren
      -deze worden niet automatisch door de computer aangevuld (bij andere websites wel)
      -dan kom je weer in het startscherm
      -dan moet je op 'mijn ximon klikken'
      -dan krijg je een overzicht van je abonnementen. Moet je eerst op favorieten klikken om je favorieten te zien
      -daarbij komt dat al deze pagina's vrij langzaam laden.

Waarom niet zorgen dat als je inlogt, je meteen in je overzicht komt. En dan liefst een overzicht waarin je meteen een film kunt kiezen. Nu moet je heel veel doorklikken en… meer

3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    18. Ximon via TV

Ik weet niet hoe andere de films bekijken, maar ik heb een Mac Mini aangesloten op de TV. Kijken gaat prima (zelfs heel goed), maar het browsen op de website is geen pretje. Qua user experience mag dat wel eens aangepast worden aan een kijkafstand van enkele meters. Misschien is het een idee om een aparte website te maken waarmee je via de TV gemakkelijker kunt navigeren door het film aanbod.

2 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    19. zoek ik niet goed of zijn er geen Harry potter en Narnia-films bij jullie te bekijken?

zijn er bij jullie geen Harry Potter- en Narnia films te bekijken?

2 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
      1 reactie  ·  vraag  ·  Beheerder →
    20. Ik heb betaald voor een film. Misschien is het een goed idee om de film dan ook werkelijk beschikbaa

Misschien is het een goed idee om als iemand voor een film betaald heeft, die ook werkelijk beschikbaar te maken.

2 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    ← Vorige 1 3
  • Don’t see your idea?
  • Plaats een nieuw idee…
  • Algemeen

Kennisbank en Helpdesk